...

...

5 november 2014

Julfest

Jejj, nu har jag anmält mig till bloggjulfest! Eller förhoppningsvis, ifall inte alla platser redan tagit slut. Fick medlurat en annan bloggare också (http://miipi.blogspot.fi/), så detta blir nog kul! Är ju inte världens flitigaste bloggare själv. Men intresset för bloggningen finns, både att skriva och att läsa andras bloggar. Borde bara ta mig tid till att plita ner fler inlägg här också. Samt börja ta bilder med kameran för att få foton som duger till nåt.


För att ni nångång ska få foton av kvalité visar jag en av många foton av mig då Melissa ännu bodde i min mage. Det är förövrigt samma bloggerska som nämndes ovan som fotograferat.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. jaaa :D å ööh bildn svävar tydligen ut några shilometer åv na orsak

      Radera
  2. Otroligt snygg bild du har lagd upp ;) för att int tala om headern, hehe :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. minsann! ;) Nämen på riktigt tycker ja att all bildre blejv SÅ fin!! Du e no dukti tu! :)

      Radera