...

...

8 november 2014

Ut å rajtt

Som rubriken lyder har jag idag viri ut å rajtt. Först på en kaffe (kakao för min del såklart) med käraste Alexandra. Vi konstaterade att det är nu sju år sen vi hade vår första dag i yrkeshögskolan och därmed såg varandra för första gången. Hur kan sju år gå så snabbt?! 

Sen hem å sluka hemgjorda fiskpinnar, och genast iväg med syster på äventyr till Årvas. Hade spanat in ett par skor/boots som jag tyckte jag behövde ha. Är tyvärr inte så feminin av mig att jag känner nåt shoppingbehov eller känner en det-här-MÅSTE-jag-köpa-känsla då jag kollar genom nån katalog.. men nu, NU mina damer och herrar kände jag den känslan för första gången! WOhooO! Fast nog kändes det hemskt att betala 90 euro för ett par skor. Tur att jag tidigare under dagen hade pratat med bästa Bella, för hon hade köpt skor för en betydligt högre summa än 90 euro, så då kändes det mer okej att slösa mina pengar. hehe.


en halvt suddig bild på de nya fiiiiina skorna!

2 kommentarer:

  1. Fiiin skoa! Bara du använder döm läng så blir ju 90 euro billigt jämfört me ti köp ny 30 euros skoa varana vinter... kan du tänk ;) Kul att du e liti aktivari me bloggasi! :) / Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo he e nog så, ja får ju ha dömhe nu hejla livi ;) Jaa, ja tycker ju egentligen om att blogg men ja e trög att ta tag ii e äntå, men vi ska si nu ol ja riktit får skriva ejtt inlägg per dag :)

      Radera