...

...

24 november 2014

Fotografering

Före vi fick barn tyckte jag att det var lite... underligt att fotografera sina barn och skicka iväg det som ett julkort. Liksom, ett julkort ska ju vara en tryckt bild av en stor och tjock tomte eller en julgran eller en kanin med tomteluva (ööh? har jag faktiskt sett ett sånt kort eller inbillar jag mig). Efter att vi fått barn tycker jag heeeelt annorlunda. Att fota sina små tomtebebisar, och skicka iväg det som julkort, är ju det sötaste som finns!

Är väl inte känd som den bästa fotografen i världen, men jag tog ändå tag i att försöka fota julkorts-foton. 


....... fantastisk fotograf och enormt fin och julig bakgrund, eller. inte? nånäää det här är alltså ett av dom ca hundra misslyckade foton.

2 kommentarer:

  1. Jå nää.. saan baket 200 foton så hittar man eitt man e nöjd me. He va aningens lättari me bara ein tomt ti få ti skåda i kameran ;) ti få båda e no bara på säkä.. ;)
    man sir jo gollotomtan er iallafall, he e jo hövosaken he ;)
    (sko måst göra samasak jä å men ska skåda om di slutar snora först så kanski e liiti trevligari foton ti skåda på..)
    /Jenni

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, ja var oskämtat allt svejtto fyri vi va fädi :p Tja kanski he e liti trevligari om int na mytji snorogubba syns :)

      Radera