...

...

6 november 2014

Besök

Den Trots att jag inte är den som hör av mig jättemycket till vänner å bekanta (en förbättring vore på sin plats!), så uppskattar jag stort att få besök av nån eller att jag besöker nån. Så hur roligt har det då inte varit både igår och idag då vi fått besök hit till vår lilla stuga (läs: vårt lagomstora hus). Igår kom Marika och hennes bebis W hit och hälsade på, och självklart blev det förlossnings- och bebisprat, vad annars liksom ;) Idag hade vi besök av Jennifer och hennes V, som är bara några månader äldre än vår Stella. De stora barnen lekte förvånansvärt bra med varandra, så vi hann sitta flera minuter och prata ostört. En ostörd minut är hur lång tid som helst för två småbarnsmammor.


Den här bilden har ingen som helst koppling till texten, men hittade den i fotoalbumet och fnissade lite då jag ser ut att vara knappt tonåring då fotot är taget. Sanningen är att jag där var 23 år. Hah, inte konstigt att folk tror att jag är 17 (hände senast för knappt ett år sen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar