...

...

28 oktober 2014

Räfs

Kan konstateras att det lönar sig inte att räfsa i mörker... imorse då jag såg gräsplätten jag räfsade igår i skymning och mörker såg det inte alls ut som jag trodde en räfsad gräsmatta ska se ut. Det fanns en hel del kvar så att säga. Tur att löven bara faller på baksidan av vårt hus (tacka vet jag att vi förstod att kapa ner så gott som alla träd på framsidan så man slipper löv-eländet).

På tal om nåt heeeelt annat eller så för att göra en åsnebrygga ( är inte ens säker på ordets betydelse meeen). Kanske man skulle plantera pengaträd och låta pengarna falla ner på marken. Det skulle iaf min karl tycka om som aldrig haft så lite på sitt konto som nu. Han var riktigt tvungen att skratta åt de fjuttiga euron som fanns där. Jag däremot behöver inget pengaträd för jag råkar vara i motsatt situation, då jag sällan/ aldrig har så mycket pengar som jag har just idag... sexsiffrigt, hah, eler naa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar