...

...

12 juli 2012

Hemmafru

Om inte detta är, så vet jag inte vad. Jag har nämligen varit en utsökt hemmafru/hemmamamma idag. Jag har lagat mat: kyckling-risgratäng, köttbullar, hamburgerbiffar, grisbiff i sås, kyckling-baconröra, korvsoppa och maletköttsoppa. Sju, SJU, maträtter på en dag. Ja jag är stolt ifall någon missade. Det är nämligen ingen som orkar stå och kocka två gånger per dag i detta hus, så därför behövdes lite färdiglagad mat bara att värma upp. Har till och med tagit foton från denna kockar-dag, men jag fattar fortfarande inte hur man får hit bilder då man bloggar från en ipad.

2 kommentarer:

  1. Fram me bildre hardcore-hemmafrun!

    SvaraRadera
  2. jåmen tå dehä flipp ipadn int fstar att man vill ladd upp bildre så gar int i rittit. mennnnnn ja kan ju iofs fa på andreas dator.

    SvaraRadera