...

...

26 november 2014

Förberedelse

Kan tänka mig att jag hör till minoriteten, eller är typ den enda, som inte tar alltför stor press inför gala-klädseln och allt som hör till till fredagens julfest. Vet klänningen jag ska ha, men har inte ens provat den ännu, ska väl göra det ikväll... Smycken, tja, jag hittar säkert nåt som passar då jag gräver i nån låda här på fredan kl. 17:00. Skor däremot, skorna är ett litet bekymmer då jag inte är nån skofantast med alltför många par att välja bland. Kniido som jag också är vägrar jag köpa nya inför detta tillfälle. Skulle vara kul, men nej, det är inte jag att köpa nytt till ett enda tillfälle. Frisyren fixar jag också på nån minut, om jag inte hinner få hit svägerskan, för då kan hon hjälpa mig med frisyren.

Men jag ser nog väääldigt fram emot kvällen och vill ju såklart se fin ut! Jag tar bara inte nån stress och press över det hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar