...

...

30 mars 2012

Att komma ihåg

Undrar vilken metod jag ska använda för att komma ihåg att dricka. Då amningen suger energi och vätska ur mig, får jag ofta huvudvärk nu för tiden. Jag borde alltså komma ihåg att dricka ca en liter mera än vad jag gör. Nu är det ju så att jag har aldrig varit en stordrickare. Jag blir inte förvånad om jag hittar ljummen mjölk i ett glas nånstans i lägenheten.

Från det ena till... dop. Vi har bestämt oss några gånger för ett dopdatum, men varje gång tycks nånting komma i vägen. Nå, nu har vi bestämt oss för tredje (eller fjärde?) gången, så nu ska jag bara kontakta församlingen igen och hoppas att detta datum passar för alla parter.

Jag har tänkt på att göra bloggen intressantare - alltså ladda upp bilder, men jag känner mig inte riktigt mogen för det ännu... snart.

1 kommentar: