...

...

14 mars 2012

Match

Nattens match på tre timmar tog nästan hela mitt tålamod och all min energi. Ja, det var jag och lilla S som tävlade. Hon tyckte det var roligt att vara vaken, äta, göra sina behov, gnälla lite, låtsas ta tutten för att sedan fem minuter sedan gnälla lite och äta igen. Den proceduren upprepades många gånger. Jaa så var det förstås gungande, pajjande, bärande däremellan också. Jag skulle helst bara ha matat henne och eventuellt bytt en blöja, och det skulle alltså ha tagit sammanlagt 30 minuter, nåja, MEN TILL SIST VANN JAG OCH HON SOMNADE MÄTT OCH NÖJD! (jag somnade dock vrålhungrig och slut). Men idag har hon då varit världen bästa igen, då hon sovit flera timmar ute och jag har hunnit både äta och duscha utan avbrott.

Dagens borde göra:
  • kontakt nan som har hand om dop och grejs så vi får inboka ett dopdatum
  • städa undan lite så man täx ta emot na främand
  • ta na fina foton åv S, 1-månads dan ti ära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar