...

...

3 april 2012

Mage

Har nog verkligen, verkligen fått motivation till att träna och få min mage tillbaka! Men vågar inte ännu ta i till 100 %, utan trappar upp för varje gång jag motionerar. För magens del ska jag försöka hålla mig till statiska övningar och övningar som stärker de inre magmusklerna. Detta för att vanliga sit-ups inte lär vara någon höjdare åt de som nyss (nåja det är nu sju veckor sen) fött barn. Tittade på några bilder av hur stor jag blev med S i magen, och jag kom inte ihåg att jag ändå hade en så stor mage:





Bilden ovan är, om jag inte minns fel, tagen dagen före S föddes. Jag har också förevigat hur magen ser ut i detta nu, men den bilden visar jag inte...ännu. Då jag tränat i fyra, fem eller sex veckor ska jag ta en till bild, och då ska jag visa er förändringen (hoppas bara jag lyckas hålla mig motiverad hela tiden, så att det blir nån förändring också)!

PS. jag kommer inte att följa nån diet, eller lämna bort sötsaker eller dylikt som många gör för att få tillbaka sin form. Jag vill kunna unna mig gott precis när jag vill, så det tänker jag också göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar