...

...

19 mars 2012

Natten är ännu ung

Jaa här sitter vi, lilla S och jag. Undrar när hon tar natten. Hon gnäller lite men hon är inte hungrig. Har hon kanske ätit för mycket, så magen kniper? Tjaa, svårt att veta. Det går ingen nöd på mig iaf, för jag sitter och tittar på film samtidigt som jag gungar lite fram å tillbaka i hopp om att det ska göra lillen trött.

Imorgon ska jag på nån sorts efterundersökning till rådgivningen. Det är dock inte undersökningen där byxorna ska bort, utan bara en diskutera-onödiga-saker-undersökning... vad jag fått för mig handlar det om t.ex. familjeplanering (vilket jag tycker att okända rådgivningstanter inte ska lägga sig i). Fast vi kan ju hoppas att jag missuppfattat det hela, för jag har ingen lust att berätta när vi tänkte få nästa barn eller ännu värre på vilket sätt vi ska skydda oss tills dess. Jag återkommer om hur besöket gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar