...

...

18 mars 2012

Happy

Gissa hur glad man blir då ens egna bebis ler då man pratar med henne? Om ni inte vet så kan jag berätta att man blir MEGAHYPERTURBO X 10000 glad, ungefär så. Om det är medvetet eller inte kan jag inte svara på, men glad är hon iaf :)

Tittade just ut genom fönstret och såg bar och torr asfalt, aaah våren e på väg! Ska nog ta en promenad också, men först ska S vakna och äta lite så att hon sen kan sova under promenaden. Tror jag ska försöka mig på en riktig powerwalk, sku vara så skönt att få motionera så jag svettas ordentligt Saknar den känslan faktiskt. Men snart får jag ju börja träna, som tur.

Vet nån annars vad loppiset heter som e nära sportis i Jakobstad? alltså på järnvägsgatan (tror att gatan heter det)

4 kommentarer:

  1. Järnvägs-loppis kallar vi e till :D

    SvaraRadera
  2. Hejter int i bara loppishallen? He bruk ja säg. Om ja int sägr hidi-loppisi-som-e-nära-sportis. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa he hejter väl så invecklat som loppishallen, heh. Ja försöka googla telefonnummern tii men hitta int rikti na, fast ja ska test att sök på loppishallen! :)

      Radera