...

...

13 februari 2012

Varje dag

Mina dagar se ganska likadana ut för tillfället; jag sover så länge jag bara orkar, stiger upp å äter, loggar in på FB och snokar runt, pysslar lite julkalender, löser korsord, äter igen, vilar, kokar mat tills A kommer hem. Och ja, så blir det ju ganska många wc-besök också, då det finns en i magen som trycker neråt hela tiden.

Förra natten trodde jag att "NU KANSKE NÅT HÄNDER", jag hade ganska ont och visste inte om jag skulle ligga still eller stiga upp och gå fram och tillbaka. Hur som helst så slutade det onda efter 1 timme, så det var bara falskt alarm. Tyvärr. Eller så inte. Jag som hela tiden sagt att jag så ser fram emot att få föda blev lite nervös där ett tag då jag bara kan tänka mig att smärtan är hundra gånger värre då det väl är på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar