...

...

6 februari 2012

Sysselsättning

De här dagarna under mammaledighetsperioden då bebin ännu är i magen, de dagarna tycker jag är tråkiga. Jag har inget att göra känns det som, och jag tittar på klockan tusen gånger och räknar ner minuterna tills A ska komma hem så att vi ska få äta. Jejj, vilken sysselsättning alltså. Men! Idag började jag projekt julkalender. Jo, ni läste rätt, jag har börjat pyssla ihop en julkalender, och det är hur roligt som helst! 4 timmar gick på ett huj, och enda nackdelen är att nu efter att jag stirrat på nål och tråd och sånt som hålls 10 cm från ögonen så ser jag suddigt då jag ska titta normalt på något. Ni kan få se en liten del av mitt pyssel senare, då jag orkar ta fram kameran.

Och på tal om bebisar ännu så, nu är jag i vecka 38. Känns inte annorlunda på nåt vis, men vill nog gärna att bebin pluppar ut snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar