...

...

3 februari 2012

Pensionärsvarning

Hur logiskt är det att en kvinna på 23 år inte får på en mobiltelefon, men nog kan göra eld i spisen? Detta hände ju mig igår, alltså.

Jag har fått en ny telefon. Jag la i sim-kortet, tryckte på telefonen, knappade in pin-koden och sen kom jag inte längre. Jag "loggades" liksom inte in. Så jag kunde inte ringa åt nån eller ändra några inställningar. Jag suckade lite och hoppades att det iaf gick att ringa åt mig ifall nån ville ha tag på mig. Detta var alltså varningstecken nummer 1.

Vi hade bara 19 grader i lägenheten så jag tänkte att jag ska göra eld i spisen, och det gick hur snabbt och smidigt som helst! Varningstecken nummer 2.

Som lunch åt jag fil och bröd. Varningstecken nummer 3.

Detta får väl bli nästa inköp:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar