...

...

10 februari 2012

Makaronliåda

Jag har nu ätit makaronilåda för tredje gången denna vecka. Inget fel på den maträtten men man kunde kanske variera sig lite.

Igår träffade jag kompis A i stan. Vi var å äta till saigon, och efter det tog vi en tur till campuset som alltså är hennes arbetsplats. Det kändes riktigt mysigt på nåt sätt, och inte alls som en vanlig tråkig skola, iaf där på 5:e våningen. Och roligt var det också att träffa A, det var ganska länge sen sist.

Idag har jag riktigt fredagsfeelis! Nästan så jag skulle vilja jobba idag, bara för att få en ännu bättre feelis efter avslutad arbetsdag.. eller nja, det där tar jag tillbaka. I varje fall så ska jag snart promenera några hundra meter till butiken för att köpa godiiis. Jag har ju bara ätit godis 4 dagar denna vecka (alltså varje dag för den trögtänkte), så jag förtjänar nog nåt idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar