...

...

8 februari 2012

Bilder

Ska låtsas vara en intressantare bloggare och därmed visa bilder som INTE är från google, utan sådana som jag tagit med min telefon. Igår var vi till Vasa och köpte en spjälsäng:


I Vasa passade vi på att hälsa på bror D och hans sambo/flickvän/bruude. Eh ja, tack för kaffi å kako föresten, märks att man e väluppfostra tå man int säjr tack!

Det här gör jag på dagarna, alltså pysslar på en julkalender:

Och till sist en bild på mig själv, så här ser jag ut nu:

4 kommentarer:

  1. Bra att börja me julförberedelserna i tid :D Har ett broderi som ja sku behöv sy färdig!
    Oj vilken fin mage du har :) Hoppas allting bara går bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jå, ja e ut i god tid me julförberedelserna! :D Nämen ja blejv så inspirera tå för 2 måna san, så ja tänkt att hede ska ja göra tå ja blir ledi ;) Ja tack, ja tycker no om maga sjölv å, eler ja tycker att ha är såde lagom stor fö me :) Å tack!

      Radera
  2. VAASSSÅÅÅGOOO :) he va kul tå ni va ti oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo som sagt så tänkt vi att vi måst pass på att vis upp oss nu fyri, fö man vejt ju int om man blir alltför lata å vill sita in san :p

      Radera