...

...

27 februari 2012

First time

Idag var vi för första gången ut å gå med lilla S. Det var riktigt spännande måste jag säga! Det är en sån sak som jag fantiserat om, tänkt på, hur det kommer att kännas att folk man möter ser att man har en bebis. Och jag kände mig bara stolt å lycklig under den korta (typ 20 minuters) promenaden. Bara det är lika soligt och varmt, nåja varmt och varmt men inte kallare än -10 grader iaf... så tar vi nog en promenad imorgon också. Btw börjar jag bli riktigt ivrig att få påbörja nån typ av motion. Dock märker jag nog att kroppen inte behöver mera (snarare inte klarar av mera) än promenader såhär till en början, men om några veckor är jag förhoppningsvis tillbaka på gymmet!

Nu ska jag leta fram postuppgifter, för att få reda på hur dyrt det blir att skicka en burk med smarriga brownies åt syster E. Bara för att hon inte bor nära oss betyder det inte att hon inte ska få smaka på vad jag bakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar