...

...

11 januari 2012

50

Det här är tydligen inlägg nummer 50. Har jag faktiskt skrivit så många gånger!? Tycker ju själv, och andra tycker också att jag aldrig skriver nånting.

Idag och imorgon är jag ledig. Efter det jobbar jag åtta dagar, och SEN är jag ledig för evigt. Typ. Iaf börjar min mammaledighet då. Det kommer att bli så skönt att bara vara, att få göra precis det jag känner för, att få sova så länge jag vill... Jag börjar nämligen känna mig halvt utmattad efter några timmars jobb, och bara att gå ut på promenad tar otroligt mycket på krafterna. Har ju dock anmält mig till nån sorts gravidjumppa, så att jag inte får för mig att jag får ligga i soffan hela dagarna, alla dagar.

Dagens Ida, varsågoda:

det blev inte dagens, eftersom kameran tydligen inte ville samarbeta.. men detta är från förra veckan, och jag ser nog likadan ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar