...

...

31 januari 2012

Rådgivning

Idag ska jag och kulan till rådgivning än en gång. Det blir väl kanske 14:e gången, så jaa man är ofta dit. Får väl så lov att promenera dit idag också, då jag med 100 % säkerhet vet att min lilla bil inte kommer att starta. Okej, det är inte synd om mig, promenaden blir väl 1 km, så långt är det verkligen inte. Men nog är det ändå skönare att sitta den kilometern i en varm och skön bil.

Käraste B är på besök, eller är hemma, för tillfället. Så igår blev det en träff med henne, och senare idag kommer hon hit! Vi ska laga mat, och jag hoppas hon tar hand om största delen av matlagningen, hehe. Nånej, men som ni säkert vet är jag inget större fan av att stå och kocka ihop mat åt mig (eller andra). Ska försöka (om jag komme ihåg) att fota dagen, och senare uppdatera er om den, så blir denna blogg lite intressantare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar