...

...

12 januari 2012

Ja vann!

Jag tror bestämt jag ska sadla om och bli en lottospelare. Iaf så gjorde gårdagens hårda arbete (=bestämma vilka siffror man ska kryssa i) att jag blev lite rikare idag. Och nej, jag har ju tyvärr inte vunnit flera tusen euro, men jag är ändå väldigt glad just nu för att jag vann NÅNTING. Blev till och med så glad så att jag tränade lite muskler... i 5 minuter tills det blev tråkigt.

Fick ännu en kommentar "på stan" om att min mage se så liten ut. Min mor tycker den är stor. Jag själv tycker att den är alldeles lagom. Jag känner mig inte alltför klumpig, utan bara som ett preggo. Undantag finns ju förstås, som att knyta skor. Som tur har jag ett par skor med högre skaft som har dragkedja istället för snören, så jag slipper problemet. Jaa, och som då jag ska stiga upp ur soffan - då känner jag mig som en 100 kg´s klump.

3 kommentarer:

  1. Du e no schock, men bra <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3 (ja e snabb att svara håka ja å)

      Radera
  2. nämen åå, ja sko ju a vila få ti ett gullo fb-hjärta. Men icke

    SvaraRadera