...

...

10 november 2010

Vinteerr

Har just kommit in till värmen. Var ut med J och hennes lille W å åkte pulka. Han märkte inte ens att jag slängde en snöboll på honom :( Men nog är han söt för det.

Imorgon blir dagen då jag blandar den största godispåsen, EVER. Jag ska fira!! Vad? undrar ni säkert (int). Och jag kan svara eder att jo, jag ska fira att jag har färdigt studerat! Vågar inte säga att jag studerat färdigt för hela livet, men iaf för en tid framöver. Är som känt ingen person som tycker om att studera, eller över huvudtaget läsa. Studerar man måste man läsa, så, nejtack.

Ska snart lägga mig på golvet, bredvid A som ligger där å spelar dataspel. Faktiskt bekvämare att ligga på golvet än att sitta vid bordet. Har vi kanske för lågt bord? För man får alltid sjuk rygg efter att ha suttit här en stund. Eller så beror det bara på att man blir som en pääärosäck då man suttit några minuter framför datorn.


PS. Våga inte påpeka mina syftningsfel. Har fått mycket kritik för de felen i mitt examensarbete, å ja e lejd. Lejd över att ja knappt själv märker när jag skriver dessa syftningsfel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar