...

...

19 november 2010

E ja månne färdi?

Ska just fara å hämt examensarbetet mttt från posten. Vi ska hoppas allt blev rätt nudå, det var nämligen inte allt för billigt att beställa efter inbundna examensarbeten :/ Nå, det sker ju inte varje dag att man får en examen så kanske man kan sätta lite pengar på böckerna då.

Tack och lov att det är fredag idag. Om alla dagar skulle se ut som igår, skulle jag bli utbränd på kort tid. Att jobba på två ställen, alltså ha dubbelskift några gånger i veckan (och de övriga dagarna då bara ett skift per dag) tär på krafterna. Då det dessutom är stressigt på jobbet så tär det ännu mera på krafterna. Jag kan inte komma ihåg när jag senast skulle ha varit så "död" som igår. Usch. Nåja idag är det då fredag, och GODISDAG. Ja minsann godisdag. Blir nog att strunta i att jag lovade att inte äta godis före nyår, för nu behöver jag socker! Inte socker som finns i frukt, det känns ingenstans, utan riktigt godis.

E är på väg till Helsingfors. Ensam! Eller alltså utan kompisar. Hon åker med skolan, men ingen av hennes kompisar är med, så alltså är hon ensam. Bihejv som ja pa säg åt de E.

3 kommentarer:

  1. Ida! Ja veta int att du had en blogg, va roligt! :) H. Sandra

    SvaraRadera
  2. Joo ja ha nu int hadd så läng, å vejt fortfarand int om dehär e riktit min grej, så ja försöker att int marknadsför me så mytji :D

    SvaraRadera
  3. Hej, fint Ida! Jag kommer hit också ibland att läsa, vad jag nu förstår :D Att ha en blog e så roligt, jag tycker så åtminstone! Hoppas att vi syns snart igen. -Maikki

    SvaraRadera