...

...

1 november 2010

Trött

Sku int egentligen vilja erkänna att jag är trött, för flera äldre har pratat om att de är så trötta nu då det har blivit till vintertid, och jag vägrar vara så gammal så jag sku känn av något sådant!

Jaa jag tycker om listor, så här följer nu dagens program:
  • 8.00-12.30 - vikarie
    • så kort dag så man kände knappt att man jobbade
    • lika roligt som alltid att vikariera :D
  • 13.00-14.00 - gym
    • roligt till en början men tråkigt efter 20 minuter, heh
  • 16.00-17.30 - LBB me klassen
    • nice att träffa klassen igen, blir inte så ofta nu för tiden då nästan ingen har några kurser kvar
    • förhoppningsvis träffas flera av oss på lördagens fest också ;)
  • 18.00-19.30 - danskurs
    • faktiskt roligt denna gång, trots att vi hade bugg idag också. Men det finns en äldre herreman, typ 40 ? år, som är riktigt duktig på att dansa så man tror nästan att man själv kan dansa då man har honom som danspartner. Man behöver i princip bara stå och hålla ut händerna så fixar han alla snurrar, svängar och steg. Kul och svettigt, jappjapp. (sku bara gälla att få A lika intresserad så han skulle lära sig att bli lika bra att dansa som herremannen :P)
Imorgon ska jag läsa genom S´s mellanrapport, och mot kvällen ska jag jobba.


Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar