...

...

19 oktober 2014

For real?!

Här har jag suttit och skrivit världens längsta inlägg och tror ni inte att det blir error#$+!?+#. Så kortfattade versionen av vad jag skrev då... 

Den här senaste graviditeten och tillhörande härliga illamående har lämnat två spår: 

- jag kan inte äta en hel chokladplatta på en gång mera. HUR GÖR MAN NU DÅ, då man vill belöna sig/tröstäta/peppa sig/fira nåt/tidsfördriva? 🍦🍡🍬🍭🍰🎂🍧🍨🍪🍫

- motionerande känns inte lika viktigt som förut. Vill ju vara den som motionerar regelbundet och ser fram emot träningspassen (höh, suuure). 

Lösningen på de här stora problemen är väl bara att öva sig på att äta godsaker, samt att pressa sig till träning tills hjärnan ställer om till tränings-mänska-mode.


Edit. Märkte nu att alla kanske inte ser figurerna jag prydligt radat upp efter gotte-stycket. Ifall ni inte ser dom kan jag meddela att det är godis och glass och kakor i olika former.



2 kommentarer:

  1. Glassa å kakona e ba frågeteckne jär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hoppsan! beroend på webbläsarn så sir ja antingen figurer eler fyrkantre som e toom

      Radera