...

...

13 december 2011

Rolös

Som många (?) vet blir jag snabbt rolös. Har nu sjukledigt på grund av att jag måste. Har sjukt lite här och var, men larsmo-kvinno som man är tycker man att 'äh liiti måst man ju tåla'. Men nu hamnar jag väl att höra på vad rådgivningstant och läkare säger, så då gäller det att inte jobba på några dagar och helst bara vila. SÅ, eftersom jag nu bara sitter hemma så skulle man tro att jag är väldigt rolös. Men se det är jag inte, inte alltid iaf. Som nu t.ex. så kan jag riktigt njuta av att bara sitta och titta på snön och lyssna på/sjunga med i sliskig julmusik. (jag tycker nog egentligen om julmusik)

Tror till och med att jag ska baka nånting nu, om vi har ingredienser... hmm... ägg som gick ut 24:e november är väl inte så gamla?

Jag idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar