...

...

8 december 2011

Pigg eller övertrött

Jag vet faktiskt inte om jag är pigg eller alltför trött just nu. Efter att ha sovit ca 12 timmar inatt, var jag ändå totalt utmattad då jag släpade mig ur sängen. Det kändes precis som efter ett jättetungt jumppapass. Jag förstår mig inte på min preggo-kropp - hur kan man känna sig såhär slut hela tiden?!

Nå jag gick iaf ut å andades lite frisk luft, och jag fick då verkligen energin tillbaka! Eller snarare fick jag inspiration till att börja pyssla med något, sån inspiration som jag inte haft på vem vet när. Så nu har jag också köpt pysselmaterial för ca 30 euro, men kan tyvärr inte börja pyssla ännu då jag saknar det viktigaste materialet. Så ska jag försöka hålla mig från att pyssla tills jag far på mammaledigt, då jag ändå kommer att vara rolös hela dagarna. Med andra ord får ni se mitt (troligtvis) mästerverk om typ 2 månader.

Denna google-bild visar på ett ungefär vad jag ska göra, så då vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar