...

...

14 december 2011

Hur var det nu igen

Jag tänkte jag skulle koka fisksoppa fö första gången i mitt liv idag. Men jag tror inte jag vågar testa heller. Var är logiken i larsmo-kvinnans hjärna som inte vågar pröva sig på en ny maträtt, dessutom FISKsoppa. (jaa e man från larsmo så förväntar sig många att man ska kunna alla fiskrecept utantill). Nå, det fick bli fisk i ugn iaf, så det blir ju gott.

Sjunger julsånger idag också, dock andra julsånger än igår, för tydligen har jag lyssnat för många gånger på samma sånger igår. Smart spotify som gör så man måste betala om man vill höra flera gånger. Dock finns det inte en chans att jag skulle börja betala, så det blir helt enkelt att söka nya julsånger att ha på repeat... tills de också blir låsta, då får jag låna någon annans dator, för då finns det inte fler bra julsånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar