...

...

2 december 2010

Känner mig ledig

idag är jag så ledig man bara kan vara. Jag behöver alltså inte i jobb idag, varken på dagen eller på kvällen. Enda program jag har idag är sångkurs och pump senare mot kvällen. Så inte direkt jobbiga saker jag har att göra idag :) Mitt största PROBLEM för tillfället är att jag ska ha med en sång till sångkursen och jag kan inte bestämma mig vilken jag ska ta! Ojoj, världsproblem minsann.

Får se om det blir en södernresa denna månad :D Nu ska jag inte ta ut något i förväg, och jag måste bums sluta planera vad jag ska ta med och vilken tid som passar bäst att åka. Borde förnya mitt pass och... hrm, som sagt sluta att planera är svårt. Jag blir ju bara besviken då ifall det inte blir av. Men det finns ju inget roligare än att få fundera och planera alla detaljer.

Jag får tydligen skatteåterbäring :O Hade ingen aning om det, men pappa meddelade denna glada nyhet igår :D Trots att jag har två jobb, så finns det inte mycket pengar. Och jag är då inte den som slösar något extra! seriöst alltså. Men det kommer inte värst mycket pengar då det inte handlar om heltidsarbete eller kvällstillägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar