...

...

21 april 2012

Äsch då

Jag som kände mig så stolt över att ha sluppit undan förkylningen som alla andra har/har haft. Men icke, igår slog den till ordentligt. Nu är det bara att hoppas att S klarar sig utan nån förkylning!

Igår storhandlade vi i Jakobstad (lite woow, eftersom vi i princip alltid bara handlar i Nykabi). Det blev minsann inte billigt, men billigare än om vi skulle ha handlat allt i närmaste butiken här i stan.

Magträningen går ganska bra. Jag gör plankan och nån annan övning varje dag. Ännu ser jag inget resultat, men för det första har det inte hunnit gå många dagar ännu och för det andra borde jag kanske ta i lite hårdare eller träna längre än 5 minuter per dag. Ska försöka mig på att träna lite längre per dag, men det är så svårt att hålla sig motiverad då man tränar själv på det egna vardagsrumsgolvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar