...

...

8 maj 2012

Happy idaa

Den här dagen kan inte bli bättre, knappast sämre heller för jag har ett leende fastklistrat på mina läppar efter att LILLA SÖTA BÄSTA STELLA SKRATTADE MED LJUD IDAG!! (jaa ja hatar tå nan skrivar såde å formulerar e såde, men ja kan int hald me fö he var så häftit)

Dagens motion är också avklarad, och jisses vad det blev svettigt. Tacka vet jag sol och värme, som gör att man blir svettig fortare och därmed känner att man skulle ha ansträngt sig mer än man gjort. Mina före-efter-magbilder ska ni nog också få inom en ganska snar framtid. Men jag hamnade att ta en ny start då jag blev sjuk efter att jag mag-tränat ca en vecka. Någon drastisk förändring ser man (tyvärr) inte ännu, men förhoppningsvis snart.

Tänkte bjuda på en svettig bild av mig själv, men jag såg rent ut sagt äcklig ut, så nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar