...

...

3 oktober 2011

Vad blir det för mat?

Som alltid då jag är ensam hemma, har jag ingen lust att laga mat. Den maträtt som tar längre än 10 minuter att göra, skippar jag, av ren lathet. Så idag blev det än en gång nudlar med tonfisk. Jag tycker fortfarande att det är gott (efter typ 100:e gången på en månad), men det känns lite enformigt. Så jag tar gärna emot andra tips på vad man kan äta, då man är världens lataste människa. OBS, jag tycker inte om färdiga maträtter, som t.ex. pizzor,  hamburgare, köttpiroger eller köpis köttbullar!

Jag känner mig riktigt duktig nu, faktiskt. Igår gick E och jag på promenad, och nu har jag just kommit in från dagens promenad/joggingtur (okej, joggade typ 1 km sammanlagt, men iaf). Då jag joggar känns min kropp ungefär som... föreställ dig att du har ryggsäck på både magen och ryggen, och i ryggsäckarna finns 15 kg´s vikter. Tja, det känns ungefär så, som om man dras neråt, som om kroppen är dubbelt tyngre än i normala fall. Så därför har jag ingen större lust att jogga, det känns mycket bekvämare med promenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar