...

...

18 oktober 2011

Dejt

Vi har just kommit hem från bio, årets första besök, eller jaa jag minns inte ens när vi sist var på bio... inte i år eller ifjol iaf. Vi såg på Johnny English, och om jag ska bedöma filmen så var den nog sevärd. Har inte mycket annat att kommentera om filmen, men jag är också en sån som knappt tycker om att se på film, så kanske andra normalare människor skulle ge filmen 5 av 5 stjärnor/smörgåsar/plus. Något som jag dock inte rekommenderar, eller snarare något man ska tänka på: ät inte upp allt popcorn och godis på bara några minuter, du kommer att känna dig spyfärdig.



Ikväll fick jag också använda bola-halsband för första gången. Eller fick är väl fel ordval, men nu var första gången jag använde det ute bland folk, har annars bara haft på mig halsbandet nu som då här hemma.

PS. Någon ringde mig ikväll (under tiden vi var på bio), men det är en nummer jag inte känner igen, och då brukar jag inte heller ringa upp. Men om DU har ringt mig ikväll, varsågod och ring mig imorgon igen, då svarar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar