...

...

5 september 2011

Ny vecka

Jepp, idag har åter en ny vecka påbörjats. På något sätt känns det som om "de 40 veckorna" är en evighet, men på samma gång är jag (vi? kanske jag ska säga vi, eftersom det är ju bådas blivande bebis) snart halvvägs. Tittade just i boken som jag fyller i vecka för vecka, och konstaterade att det är nog tur jag antecknar, för jag/man kommer ju inte ihåg ett skvatt. T.ex. hade jag skrivit ner exakt vad jag åt en dag i vecka 7, heh, jag åt endast 15 gånger den dagen. Men det var ju inga hästportioner det handlade om, utan något att tugga på lite då och då.

E och jag planerar lite på när jag ska hälsa på henne i Borgå. Det kommer att bli knepigt p.g.a:
1. Jag kan ha svårt att få ledigt en hel helg från jobbet
2. E får egentligen inte ha några gäster på internatet, så min sovplats är ännu osäker
3. Det kostar ca 100 euro (!) med tåg då jag inte är studerande längre

.... men med tanke på hur kul det skulle bli, så kommer jag nog att åka iväg ändå. Nångång. Förhoppningsvis i år.

1 kommentar: