...

...

1 september 2011

Bekvämt

Första gången jag använder mammabyxor idag. Inte för att jag måste ännu, eller nästan nog eftersom då man "förlänger" vanliga byxor med ett gummiband så hålls inte dragkedjan fast, och det är inte speciellt smickrande att visa vilken färg man har på underbyxorna. Hur som helst, mammabyxor borde alla använda! De är ju hur bekväma som helst, med tusen gånger stretch och ändå sitter dom bra. Jag vet inte, men jag tror jag gjorde rätt i att ta en storlek större än min vanliga. Jag lär ju hinna bli fet ännu före februari.


Suddig är bilden, jag vet, men jag tänkte ge ett bevis på mammabyxorna. Dock ser jag här ut att vara 10 kg mer än i vanliga fall, men varen icke förskräckta, jag har inte gått upp ett gram ännu, det är nog bara en svälld mage, tagen från rätt/fel vinkel.

2 kommentarer:

  1. eeh oops, ja e liti sejn me att svara. men jåå he e no bara najs ;)

    SvaraRadera