...

...

9 september 2011

Nu har också jag drabbats

... av förkylning, som alla andra också lidit av i några veckor. Ska nu bara försöka få ett sjukintyg, så dom vet på jobbet hur många dagar jag ska vara borta. Egentligen tycker jag inte om att meddela att jag är sjuk, samma dag och bara några timmar före jag egentligen skall börja jobba... så jag prövade att vila bort sjukan fram till klockan 11 idag, men det lyckades inte speciellt bra. Så nu är det bara att hämta ut ett sjukintyg då. För man ska inte jobba då man inte är frisk, speciellt inte (antar jag) då man är gravid.

Vi har lite mer seriöst börjat kolla runt vilka olika barnvagnar det finns. Men som med mycket annat är det som en djungel, och det finns många olika märk med många olika modeller. Ungefär som då man ska köpa en telefon, fast det här köpet känns lite viktigare,då det ändå handlar om att en bebis ska ha det bekvämt och varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar