...

...

8 januari 2011

Nöjd

känner mig faktiskt nöjd över veckans motionspass. Å äntligen(!) har jag fått magmusklerna att bli LEMIN efteråt. Nu låter det som att jess wow jag har så starka magmuskler och plaplapla, men jag menade det inte på det sättet.. helt enkelt har det varit irriterande att inte känna träningsvärk i magen efter ett pass, då resten av kroppen minsann lidit. (.....lidit? lett? ledat? hmm fick lite grammatik-blackout men tror ni fattar :P) Såhär kommer jag att se ut i sommar, så ni alla vet (haha sko troo he!):
                                   (bilden är från google)

Snart ska vi iväg till S´s examensfest, nice. Själv borde jag väl också ha någon slags fest, för det händer ju inte alltför ofta att man blir utexaminerad. Men det har snart gått en månad sedan vi blev färdiga, så det känns som så länge sen.

Ännu en mening om träning (som hela detta inlägg tycks handla om), KOM ME PÅ MITT INNER STRENGTH PASS PÅ MÅNDAGAR I NYKABI! HE E KUL! :) :) :)

2 kommentarer:

  1. du sko ju nästan va äckli om du sko ha tode giga-maga :P

    SvaraRadera
  2. vänt baa tå vi följer programme vår så sir vi no ut såde ti soman. //Ida som int ork logg in

    SvaraRadera