...

...

1 december 2014

Resultat av träning

Jamen visst blir man väl världens gladaste och mest stolta (stoltaste?) mamma då man ser sin lilla bebis rulla runt första gången! okej, nu missade jag uppenbarligen första gången eftersom M låg på rygg då jag steg upp från golvet och sen då jag tittade bakåt låg hon på mage. Meen andra gången missade jag... också. Heh, nää skojjaaa. Andra gången var jag med och hejjade och hurrade och tjoade. Om jag vore en sån som filmade och la upp klipp på youtube skulle ni garanterat se en bebis rullande rygg-> mage där ikväll. 

Din egen träning då? funderar ni säkert. Ja, tja, har träningsvärk i princip i hela kroppen så att jo ett pass har jag tränat på en vecka alltså. Aktiv som få.


4 kommentarer:

  1. Tå va friden slut ;)
    /Jenni

    SvaraRadera
    Svar
    1. He va he! Men jestas va man knappt hendar mee me ana båni,mhe bara händer ju allt i rasande takt :O

      Radera
    2. ... rasande fart kanski man brukar säg å :p

      Radera
    3. så ere ;) man händar jo it ha tråkigt me två båån,iallafall it vi oss.. ;)

      Radera