...

...

2 december 2014

Maaat

det sägs väl att kvällsmålet ska vara ett lätt mål, lättaste på hela dan (eller misstar jag mig). Men varför äta lite då man kan äta mera. Och att äta är ju bland det roligaste som finns! Kvällsmålet som just blivit uppätet blev denna dag: 3 smörgåsar, en jogurt och en smoothie. Ja en smoothie gjord på en banan, ögonmåttat-1,5 dl- turkisk jogurt, lite mjölk och ca 0,5 dl blåbär. NAAAMMMM!

bara för att ni ska få se en bild så tar jag en random jäätttesuddig en från tidigare idag då vi bakade pepparkakor. Eller ja, här var pepparkakorna redan bakade och gräddade och hade nyss blivit dekorerade av min duktiga 2-åring.


3 kommentarer:

  1. Kul, vi (läs jag för aadä vill bara äta döm) får jyst baka ny sats pepakaksdeg för snart ekar pepakaksburken tooom.. ;)
    /Jenni

    SvaraRadera
  2. Å jä var e väl it na betä Kvällsmål.. Glass me chokosås ;).. nervös blivande moster...

    SvaraRadera