...

...

24 augusti 2011

Tråkigt

Nu har jag så tråkigt så jag tänkte t.o.m blogga. Kom just in från en kort promenad, som tog länge. Alltså mätt i kilometer var promenaden kort, men den tog ändå länge. Eller vad sägs om ca 3 km på 45 minuter, jag hade ju inte direkt raska steg. Som sällskap hade jag grannen och lilla W. Den lilla sa med ungefär 2 sekunders mellanrum "åhå" "titta" "kakkk" (=traktor) osv. Han är nog söt.

På tal om att vara ut och motionera, så var jag faktiskt på en joggingtur igår. Det känns nog att kroppen inte är sitt normala jag, minsann. Förut skulle jag har sprungit 9 km hur lätt som helst, nu kändes 3,5 km tungt. Nåja, det ska väl kännas av då förändringar sker i ens kropp. Tänkte också skaffa gymkort igen, vilket jag inte haft nu på några månader. Vet bara inte om jag ska välja gymmet som har mycket billigare månadsavgift, eller det dyrare. En fördel med det dyrare gymmet är att man får delta på olika pass också, då man har betalat en månadsavgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar