...

...

25 april 2011

Vårens härligheter



Läkaren säger: börja i tid med zyrtec användandet, för att undvika den värsta toppen av allergin. Kom också ihåg att ta medicinen varje dag.
Ida säger: börja zyrtec användandet då du känner av något symptom (känns lite onödigt att slösa bort dyrbara piller då man ännu int känner av nånting). DOCK tar jag tillbaka det jag konstaterade med/åt E igår, att man kan hoppa över nån dag här och där. Testade igår, och jaa... dagen gick bra, men kvällen och natten var mindre kul. Hostade, snöt mig, hade nysattacker och kände allmänt att halva mitt huvud var fyllt me snor. Så fastän jag tycker det är hemskt att utsätta sin kropp för en medicin varje dag i en period, så väljer jag nu att göra det för att undvika att ha kliande ögon, snor som rinner, och en flippad hals.

Min kära A fyller år snart och jag är så stolt över min present åt honom!! Jag önskar att det skulle vara idag han hade födelsedag så att jag kunde ge presenten åt honom nångång! Samma dag fyller ju också bästa B. Blir dock inget firande med henne eftersom vi befinner oss i olika länder, men jag har nog nånting på gång åt henne också ;) "Vågar" inte nämna mera nu, ifall hon läser detta inlägg inom några dagar.

   
!? GOOGLADE "SLITEN BIL" OCH DETTA VAR RESULTATET. ÖH, OKEJ? :O

Nu är det dags för hårklippning, och senare ska vi eventuellt vaxa våra bilar. (min börjar nog bli lite sliten kunde vi konstatera då vi såg "några" revor och småskador, rost osv. på den. meeeeeeen jag byter inte bort den före den faller i bitar då jag kör).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar