...

...

26 april 2011

Morgonpigg?

Nä, verkligen inte morgonpigg. Om jag bara sku kunna sku jag sova till 12 varje dag. Det finns inget skönare än att vakna av sig själv, och sen bara kunna ligga under ett varmt täcke. Hatar att stiga upp, då man halvt fryser ihjäl! Inte för att det är speciellt kallt här inne (eller där ute), men under täcket är det nog mycket varmare, och skönare.


Klockan är nu 09.45, och jag har nu efter 1 timmes nördande lyckats få i mig morgonmål. Ja, alltså, jag kunde slita mig från datorn efter 1 timme. Jag menar inte att jag skulle ha svårt att få i mig mat på morgonen, för det har jag verkligen inte. Faktiskt så är jag hungrig som en varg just efter att jag stigit upp. Då jag samlat tillräckligt med ork ska jag också gå till gymmet Har nästan ångest över att jag inte tränade igår, men nog var det MYCKET bättre att bara få sitta på balkongen å njuta av solen!

Om 1 vecka har jag jobbat sammanlagt 3 månader vid butiken. 3 månader har gått jättesnabbt, verkligen!! Tänkte först att det är konstigt att man måste ha 4 månaders prövotid, för "inte kan det väl finnas så mycket att lära sig". Hmm, jo, det kan finnas så mycket att lära sig. Jag kan inte allting ännu, men jag kan så att jag klarar mig utan att behöva ringa efter hjälp var 10:e minut (som jag gjorde de första dagarna).

Nehepp, nu blir det nog dags att röra på fläsket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar