...

...

14 juli 2012

paktets innehåll

hämtade som sagt ut mitt buzzador paket för några dagar sedan:




 
i paketet fanns en låda med banan-mangogröt, och ett antal påsar banan-hallongröt. Den första som också är smidigare förpackad kan vi inte testa ännu då den är från 8 månader. Den andra ska vi testa om några dagar. Är på förhand nästan säker på att gröten kommer att slukas, för jag har ännu inte hittat nåt som lillen inte tycker om.

Alltså oj vad jag tycker om att vara med i buzzador. Denna gång ska det alltså testas nya smaker av Pilttis gröt. Egentligen är det banan-hallongröten som ska buzzas, men som tack för att jag gör det fick jag banan-mangogröten, wohoo!


http://pilttipiiri.fi/lastenruoka/tuotekampanjat/uudistuvat-puurot/piltin-puuroperhe-uudistuu-mukana-hedelmaa-ja-marjaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar