...

...

26 oktober 2010

Spinning

Hade absolut ingen lust att delta i dansen igår, så därför hoppade jag över gårdagens pass också. Faktiskt inte många gånger jag hoppar över något som jag planerat in, men nu fick det bli så. Idag däremot är det tänkt att jag ska delta i ett spinning-pass. Finns inte mycket jag ogillar så som spinning. Hatar att sitta fastspänd i skorna, men kan inte inte vara fastspänd för då flyger man av då man trampar. Hatar att stå och cykla, njaa inte på en vanlig cykel då men just på spinningcyklarna. Hatar att tiden går så långsamt på ett pass, kollar klockan var 5:e minut. Enda som är bra, är känslan efteråt, ni vet.

Ska nu också övergå till det mer normala med godisätande. Förra veckan åt jag varje dag, alltså varje dag! Men ska nu alltså (försöka) skära ner detta antal till endast 1 dag per vecka. Det här innebär alltså att jag får äta preciiis hur mycket jag vill under den ena dagen, huvudsaken är att godisätandet begränsas till 1 istället för 7 dagar....hrm.

Märker nu att detta låter lite som en träningsblogg, men det är det väl inte. Eller? Nja, knappast. Jag är inte direkt en sån som följer varken matregler eller träningsschema, så det skulle nog inte bli som inspiration för andra i varje fall. Men som lite dagbok åt mig själv iaf. Hmm, måste fundera vidare på den idén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar